S som i Sylvia

Knyckt från blogg-/FB-vän:


Jag heter: Sylvia

Jag vill: Stråla av energi.

Jag har: Slöat de senaste fem ären.

Jag är rädd för: Stekande Sol 

Jag är inte: Snabbfotad

Jag sjunger: Sinatralåtar

Jag är: Skogs-promenerare

Ett djur som jag påminner om är: Säl (knubbsäl)

Modersmål: Stockholmska/svenska

Jag älskar:  Seriösa skämtare.

Kopiera detta till din status (eller blogg) och svara på frågorna... med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.

  
Skogsälskaren Sylvia som snabbfotat storskogens stormfällda stammar.


Kommentarer
Postat av: Paula

Utmaningen antagen, har sett flera på FB, svaren får vänta tills denna vackra höstsöndag når sitt slut

Kramen och ha en skön dag

2010-10-10 @ 12:20:52
URL: http://paulaz.se
Postat av: Bella

Sinatralåtar och stockholmska gillar jag bäst =)

2010-10-10 @ 17:48:44
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det var ju riktigt kul. Tror att ditt s var en bra bokstav. Provar nog inte denna lek.....

2010-10-10 @ 21:24:24
Postat av: L

Kul att du hittade tillbaka. Välkommen åter på flera sätt, ett längre uppehåll med skrivandet - och nu igång igen. Helsingfors är en riktigt trevlig stad, mycket att se, ett par nätter på båten, någon gång per år, är kul. Singapore sling tycker jag om, även geting - tror jag. Drack senast en drink som heter Ragnar, den har jag nästan glömt. Ombygge är inte kul, jobbigt med all damm. Till Island - åker jag gärna.

2010-10-10 @ 22:18:46
URL: http://sundsvall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0