Lite darrig

.... känner jag mig just nu. Vaknade med migrän, lyckades ta mig ut så hunden fick kissa. Sen hem och ner i sängen med en handduk över pannan och en migräntablett innanför. Lyckades somna och sov i flera timmar. Nu har jag varit uppe ett tag och fixat en sen lunch. Huvudvärken har nästan släppt men som sagt, darrig i benen.

Min snälla granne är nu ute med Rocky på eftermiddagspromenaden. Jag är verkligen tacksam över att jag har henne. Hon är också dagmatte två dagar i veckan åt honom. Det är ömsesidig kärlek vill jag lova.

Hann lagom upp för att hinna ta ett kort på solen på väg ned. 




Kommentarer
Postat av: Gunvor

Men hej på dej och välkommen tillbaka till bloggen.



Jag njuter i fulla drag i denna härliga men kalla vinter. Vi här uppe har ju haft extremt kallt och väldigt långvarig kyla.Men det är ju såå vackert så man blir mållös.

Hur som helst..roligt att du är tillbaka, du och Rocky.

Hoppas huvudvärken släppt och du vilken tur att du har din snälla granne till hjälp.

Ha de gott och kram på dej!

2010-01-13 @ 18:15:45
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Barbro

Vacker bild på vacker solnedgång. Jag har massor av sådana i mitt bildbibliotek för jag blir lika fascinerad och faller i beundran över skönheten varje gång jag ser det - och så förevigas det igen. Carpe diem - eller dagens flykt kanske? :) Många sådana bilder - tack för denna.

2010-01-16 @ 08:48:33
URL: http://hitta.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0